Saturday 6 May 2017

Shaklee VITA E complex

vita E complex buat diri ku yakin semula.. hampir2 give up nak teruskan breastfeeding.. suami ku sangat simpati dengan keadaan ku.. samapi suruh aku stop breastfeed.

bayi yang mula tumbuh gigi ibarat gigi ikan jerung bagi ibu2 menyusu.. luka dan berdarah perkara biasa bagi ibu2 menyusu bila bayi mula mengigit..

itu yang berlaku pada diri aku.. sampaikan x sedar waktu mengepam darah mengalir masuh kedalam susu dan akibatnya terpaksa buang susu 1 botol.. mengalir air mata tengok susu badan terpaksa di buang.

bila nak bagi bayi ku menyusu rasa trauma menghantui diri sebab luka sedia ada belum sembuh.

syukur vita-e shaklee ni ada.. alhamdulillah luka sembuh dalam 1 hari..

Vita E complex



sedar x sedar rupanya dah 5 tahun aku jadi pengguna setia shaklee.. baru sekarang aku berani promote setelah aku sendiri mencubanya dan berkesan 😊

boleh wassap saya jika berminat di 019 3861980.. saya ingin berikan harga discount 10%-15%..


No comments:

Post a Comment