Saturday 6 May 2017

KENAPA SHAKLEE

KENAPA SHAKLEE

diam tak diam rupanya sudah 5 tahun aku jadi pengguna setia shaklee

Ok kenapa shaklee?..

asalnya aku pun tak tahu apa itu shaklee... memang x pernah dengar brand ni.. di perkenalkan oleh sahabat kepada hubby ku.. set pertama yang di perkenalkan adalah set kesuburan..

Set kesuburan shaklee

aku dan suami berminat untuk mencuba atas faktor kami dah berusia (kahwin lambat) dah tu almost 1 year masih belum ada rezeki cahaya mata.. hubby pula anak tunggal..

alhamdulillah atas doa, usaha dan tawakal dalam 1 bulan setelah mencuba set kesuburan shaklee.. aku disahkan hamil.. mungkin faktor shaklee juga salah satu sebab aku hamil selain dari penjagaan pemakanan dan kesihatan diri..

sejak itu aku terus menjadi pengguna vitamin2 shaklee dan terus terang aku dah jatuh hati dengan produk shaklee sebab vitamin ini tidak memberikan beban kepada buah pinggang.

Ye.. sekarang aku nak umumkan aku adalah SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR (SID)  1085094 sebab aku telah menggunakan produk ini selama lebih 5 tahun.

pada yang ingin mencuba set shaklee ini.. boleh la wassap ku untuk pembelian.. 019 3861980.


No comments:

Post a Comment