Sunday 7 May 2017

SET MENGANDUNG SHAKLEE

salam sayang semua 😊

maaflah andai penulisan saya ini agak simple.. almaklumlah baru berjinak2 dalam blonging ni..

dalam entry yang lepas saya ada story pasal KENAPA SHAKLEE.. yang mana saya dan hubby amalkan set kesuburan shaklee dan alhamdulillah saya di beri rezeki hamil.. rentetan dari itu saya terus jatuh hati untuk mengamalkan vitamin shaklee untuk kandungan pertama saya ni..


Set mengandung shaklee
kenapa saya mengamlkan set kehamilan shaklee ini sebab saya mengalami urine kotor di awal peringkat kehamilan sehingga di tahan hospital 2 kali.. ini terjadi sebelum saya consume set kehamilan shaklee.. 

saya nekad bila kuar hospital saya nak amalkan set kehamilan shaklee dan hasilnya saya bebas dari urine kotor dan perkembangan baby dalam kandungan bagus dan aktif..

lagi satu saya suka vitamin shaklee ni sebab dia sangat mudah dihadam.. korang boleh google youtube tengok macam mana perbandingan vitamin shaklee di buat dengan vitamin lain.. vitamin shaklee sangat mudah larut dalam masa yang singkat

so tunggu apa lagi.. saya dah berikan testimoni dari diri saya sendiri.. boleh pm saya untuk info lanjut.. 019b3861980

dalam entry akan datang inshaAllah saya akan kupas dengan lebih detail setiap vitamin shaklee ini
gambar terkini sejak consume vita c shaklee 😍

No comments:

Post a Comment