Sunday 18 June 2017

SUSU BADAN MERIAH WALAUPUN PUASA

Rezeki bayi saya.

Benarlah rezeki Allah datang dalam pelbagai cara.. walaupun berpuasa dan sebelum gerak pergi kerja saya telah menyusukan anak saya..

Saya pump baki susu dan hasilnya sangat memeranjatkan saya.. hanya dalam 1 sesi pada pukul 9am selama 30 minit saya pump.. saya dapat mengumpul susu badan sebanyak 14.5oz..



Tak terungkap dengan perkataan Syukurnya.. saya x pernah dapat hasil begini walaupun bukan dalam bulan puasa..

Apa yang saya perasan sejak saya mengamalkan makanan dan aktiviti berikut susu badan saya semakin meriah dan pekat:-
1.alfafa shaklee 2 biji
2.susu kurma di campur esp shaklee
3. Overnight oat
4.zikir
5.solat dhuha sblm mengepam

Buat ibu2 di luar sana jangan putus asa untuk berikan susu ibu buat bayi anda. Saya sudi berkongsi dengan ibu2 di luar sana dengan pengalaman saya yang sedikit ini bagi membantu ibu2 agar dapat meneruskan pemberian susu badan buat bayi anda.

Buat ibu2 yang tidak dapat memberikan susu badan pada bayi anda.. jangan rasa sedih kerana kasih sayang anda buat bayi anda lebih bernilai dari segalanya๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Jika segan.. ibu2 boleh wassap saya di talian 019- 3861980 untuk berkongsi cerita.. InshaAllah niat baik pasti Allah bantu ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Ikhlas
Alma
019 386 1980

fb :alma waadan

No comments:

Post a Comment