Wednesday 12 July 2017

HASILKAN LEMAK SUSU TEBAL

Saya perlu mengambil supplement shaklee bagi memastikan badan saya sentiasa bersedia untuk menghasilkan susu yang berkualiti buat bayi saya



Salah satu faktor menyumbang penghasilan susu badan yang baik adalah badan ibu itu sendiri perlu sentiasa dalam keadaan cergas dan bertenaga.


Jadual harian saya yang padat di samping perjalanan ulang alik ke tempat kerja yang jauh sekitar 1 1/2 jam ke 2 jam setiap hari (kuala selangor -kuala lumpur) menyebakan saya kehilangan banyak tenaga.

Oleh itu.. supplement shaklee sangat membantu saya memberikan kecergasan dan tenaga yang baik buat badan saya dan secara tidak langsung ia juga menghasilkan lemak susu yang tebal, pekat dan kenyang buat bayi saya.

Alhamdulillah walaupun perjalanan ulang alik kerja yang jauh, saya masih lagi dapat menyusukan penuh bayi saya yang kini berusia 1 tahun.

Setiap sesi pump saya akan dapat sekurang2nya 10oz dan pernah mencecah kepada 14.5oz di bulan puasa..




Jadi ibu2 di luar sana.. bagi saya pengambilan vitamin2 ini sebenarnya lebih tertumpu kepada kesihatan ibu kerana susu badan itu bermula dari badan ibu itu sendiri.

Gambar terkini yang semakin langsing dan kekal cergas


Jika berminat boleh wassap saya di 019 386 1980 atau fb saya : alma waadan. Saya sedia memberikan panduan berdasarkan pengalaman saya inshaAllah😊😊😊

Love breastfeeding
Alma

No comments:

Post a Comment